059 80 50 84 - 0496 72 35 95
Onze Service

Onze Service

Bij Anjer Verzekeringen Oostende streven we naar 100% klantentevredenheid. Dit doen we door er te zijn voor onze klanten. Bij een schadegeval komen we langs om de schade vast te stellen en om u op de hoogte te brengen van de verdere stappen.

Voor ons is het van belang dat u correct verzekerd bent. Graag komen we geregeld samen voor een check-up-gesprek.

‘Extra’ service op kantoor

- Wij ontvangen u in een open kantoor met persoonlijk contact (geen loketten)
- Onze parking biedt ruimte voor 10 wagens
- Wij hebben aparte ontvangstruimtes waar we zaken discreet kunnen bespreken
- U wordt geholpen door medewerkers die de nodige opleiding hebben gehad en zich permanent
bijscholen.
- Wij houden u op de hoogte met onze elektronische nieuwsbrief of mailing.
- Wij komen graag tot bij u thuis, overdag of ’s avonds als u dat beter past.
- Indien u toch even moet wachten, bieden wij u graag een tasje koffie aan.
- Wij zorgen voor een regelmatige check-up van uw polissen en dit op een pro-actieve wijze.

‘Extra’ gezinsvoordelen

- Wij bieden zeer interessante voorwaarden aan kinderen die het huis verlaten, onze ‘nestverlaters’
- U geniet van concurrentiële voorwaarden voor uw hypothecair krediet.
- Wij bieden ruime kortingen aan onze totaalklanten.
- Jonge bestuurders betalen bij ons een betaalbare premie.
- Wij spreiden voor totaalklanten de verzekeringspremies per maand zonder meerkost.

‘Extra’ service bij schade

- U kunt terecht bij uw persoonlijke schadespecialist.
- U heeft steeds een noodnummer ter beschikking. 24/7 bereikbaar om u te bij te staan bij een ongeval of schadegeval.
- We zorgen voor het wegtakelen van uw auto bij een ongeval.
- We zorgen voor een snelle vergoeding als u in uw recht bent.
- We zijn steeds aanwezig bij expertises.